Veelgestelde vragen meerdagenkaart

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Bestellingen worden binnen 2 werkdagen verzonden en standaard door PostNL uitgevoerd. PostNL bezorgd doorgaans alle bestellingen een dag na verzending. 
We kunnen echter nooit een levertijd en/of dag garanderen.
 

Is er een maximaal aantal in- en uitritten?
Nee, u kunt onbeperkt in- en uitrijden binnen de geldigheid van uw meerdagenkaart.

 

Zijn de dagen van de meerdagenkaart aaneengesloten (Bijvoorbeeld: 5 dagen = 120 uur aaneensluitend of 120 uur binnen de 3 maanden geldigheid?
Het gaat om aaneengesloten dagen.

 

Is de kaart ook geldig als de Q-Park parkeerfaciliteit niet open is?
U kunt bij iedere Q-Park parkeerfaciliteit 24 uur per dag uitrijden. Om te zien tot welke tijd u kan inrijden kunt u de openingstijden van de desbetreffende locatie raadplegen op de Q-Park website.

 

Kan de meerdagenkaart ook via andere kanalen dan de webshop worden besteld?
Nee. De webshop is het enige kanaal. Wilt u echter meer dan 10 meerdagenkaarten per transactie bestellen, dan dient u contact op te nemen met de Q-Park Customer Desk (0900-4466880 of via waardekaarten@q-park.nl)

 

Ik heb een kaart gekocht voor een Q-Park parkeerlocatie in Amsterdam. Kan ik deze ook in een parkeerlocatie in Rotterdam gebruiken?
Nee, dit is niet mogelijk. De kaart is locatie gebonden. U kunt dus alleen van de meerdagenkaart gebruik maken in de parkeerfaciliteit waarvoor u de meerdagenkaart heeft besteld.

 

Ik heb een kaart gekocht. Vanaf welk moment is de kaart actief?
De kaart kan binnen 3 maanden na de afdrukdatum worden geactiveerd door bij de parkeerfaciliteit binnen te rijden.

 

Wanneer moet ik de kaart voor de eerste keer gebruiken?
De kaart kan binnen 3 maanden na de afdrukdatum worden geactiveerd door bij de parkeerfaciliteit binnen te rijden.

 

Moet ik een parkeerticket nemen als ik met een meerdagenkaart de parkeerfaciliteit inrijd?
Nee, u hoeft geen parkeerticket te nemen. Voer de meerdagenkaart in waar normaal het ticket uitkomt.

 

Kan ik de kaart gebruiken bij het uitrijden als ik bij het inrijden gewoon een parkeerkaartje heb genomen?
Nee dit is niet mogelijk. Verlaat de parkeerfaciliteit, rijd opnieuw naar binnen en bied uw meerdagenkaart aan.

 

Waar moet ik de meerdagenkaart invoeren bij het inrijden van de parkeerfaciliteit?

Bij het inrijden van de parkeerfaciliteit voert u de meerdagenkaart in waar normaal het parkeerticket uitkomt.
U hoeft dus geen parkeerticket te nemen bij het inrijden van de parkeerfaciliteit.

 

Waar moet ik de meerdagenkaart invoeren bij het uitrijden van de parkeerfaciliteit?
U voert uw meerdagenkaart in waar u normaal ook het parkeerticket invoert. Let op! In tegenstelling tot reguliere parkeertickets krijgt u de meerdagenkaart terug van de terminal nadat u deze heeft ingevoerd. Zo kunt u de kaart de volgende keer dat u de parkeerfaciliteit inrijdt weer gebruiken.

 

Moet ik met de meerdagenkaart langs de betaalautomaat als ik de parkeerfaciliteit wil verlaten?
Nee, u hoeft niet langs de betaalautomaat. Uw meerdagenkaart heeft u bij uw bestelling vooraf online betaald.

 

Kan de meerdagenkaart worden ingeslikt als deze wordt aangeboden bij de uitrit terminal?
Nee, de meerdagenkaart wordt nooit ingeslikt bij de uitrit terminal. U krijgt de kaart dus altijd terug nadat u deze heeft ingevoerd.

 

Is het mogelijk om een meerdagenkaart te kopen met een geldigheid van meer dan 7 dagen?
Nee, dit is niet mogelijk. Wilt u een kaart voor bijvoorbeeld 15 dagen? Neem dan contact op met Q-Park via tel. nr. 0900-4466880 voor andere mogelijkheden. (bijv. 2 keer een kaart van 7 dagen en 1 kaart van 1 dag)

 

De slagboom stond open en ik ben uitgereden zonder de kaart aan te bieden. Kan ik een volgende keer zonder problemen inrijden?
Nee, dit is niet mogelijk. Voor het systeem is de meerdagenkaart nog aanwezig in de parkeergarage. Meld u zich bij de Parking Host of druk op de helpknop bij de inrit. De Parking Host of QCR medewerker zal eenmalig de slagboom openen zodat de kaart weer juist geregistreerd staat wat betreft uw aanwezigheid.

 

Hoeveel keer kan ik per dag maximaal in- en uitrijden?
U kunt met een geldige meerdagenkaart onbeperkt in- en uitrijden binnen de geldigheidsperiode.

 

Hoe kom ik weer binnen als ik de parkeerfaciliteit te voet heb verlaten?
De kaartlezer bij de voetgangersentree kan de meerdagenkaart lezen.

 

Ik heb vooraf een meerdagenkaart gekocht. Aangekomen bij de parkeerfaciliteit staat op het bord dat de parkeerfaciliteit VOL is. Kan ik toch inrijden?
Een meerdagenkaart garandeert geen gereserveerde parkeerplaats. De kaart wordt immers geactiveerd als de eerste keer wordt ingereden. Echter, ook als de parkeerfaciliteit vol is gaat de slagboom meteen open als een meerdagenkaart wordt aangeboden bij de inrit.

 

De geldigheid van mijn kaart is verlopen en ik moet bijbetalen. Krijg ik korting?
Nee, bij een overschrijding is het standaard tarief van toepassing.

 

Ik heb een meerdagenkaart gekocht maar deze nooit ontvangen. Wat nu?
Neem contact op met de Q-Park Customer Desk via tel. nr. 0900-4466880 of gebruik het contactformulier op www.q-park.nl

 

Ik kan geen meerdagenkaart online bestellen. Tijdens het betaalproces wordt een foutmelding weergegeven.
Neem contact op met de Q-Park Customer Desk via tel. nr. 0900-4466880 of gebruik het contactformulier op www.q-park.nl

 

Heb ik met de meerdagenkaart de garantie dat er een parkeerplaats beschikbaar is?
Een meerdagenkaart garandeert geen gereserveerde parkeerplaats. De kaart wordt immers geactiveerd als de eerste keer wordt ingereden.

 

Wat is de geldigheidstermijn van mijn meerdagenkaart?
De geldigheidstermijn is tot 3 maanden na de afdrukdatum van de meerdagenkaart.

Campagne Tracking
Q-Park Meerdagenkaart

Met één kaart tot 7 dagen parkeren bij een Q-Park parkeerfaciliteit.
Gemakkelijk vooraf online besteld.

 

Nu bestellen >