Werken bij Support

Binnen Q-Park zorgen de mensen in een Support functie dat hun collega’s goed in staat zijn om hun functie uit te voeren. Met als resultaat dat zij de klant perfecte kwaliteit kunnen bieden. Denk bij Support afdelingen bijvoorbeeld aan ICT, HRM, Finance, Marketing & Communication, Business Development, Business Intelligence, Vastgoedmanagement, Bouwprojectmanagent. Voor alle functies geldt dat kwaliteit en de klant centraal staan. Net als ondernemen binnen je functie en je functie professioneel invullen.
 

Arbeidsvoorwaarden medewerker in een Support functie

  • Je maandsalaris is afhankelijk van je functie en jouw werkervaring
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding en een collectieve zorgverzekering zijn goed geregeld
  • Q-Park investeert in jouw ontwikkeling met een uitgebreid inwerktraject en opleidingen        
  • Er zijn verschillende doorgroeimogelijkheden
     

Werken bij Q-Park in een Support functie

Maureen Janssen
Medewerker Support
meer info

 

(Klik op een afbeelding voor meer informatie)

 

Openstaande vacatures >

 

Maureen Janssen

 

Maureen Janssen 

Sinds 2008 ben ik werkzaam op de klantenservice waarbij ik na 1,5 jaar de mogelijkheid heb aangegrepen om intern door te groeien in een andere Support-functie. Een geweldige kans maar ook uitdaging die ik niet had willen missen. Mede door de goede sfeer, professionele maar zeker ook persoonlijke benaderingen van collega’s werk ik hier met veel plezier en aandacht voor de klant!

 


Parkeren

Parkeren

Stad
Zoek >