De bevestiging ontvang je binnen enkele minuten na het afronden van de bestelling, op het e-mailadres dat je hebt doorgegeven. Heb je na 30 minuten nog geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Bij het inrijden is dit geen probleem.
Gebeurd dit op de terugweg? Gebruik dan bij de uitrit de help-knop, dan helpt onze klantenservice je verder
Annuleren van je Park+Fly boeking is mogelijk tot 1 uur voor de starttijd van je reservering. Je ontvangt dan het volledige bedrag retour. Annuleren kan via de link onderaan in de bevestigingsmail die je ontvangen hebt. Bijvoorbeeld: je hebt een boeking startend op 12 augustus 13:30 uur, dan kun je annuleren tot en met 12 augustus 12:29 uur.
Ben je de reserveringsbevestiging kwijt? Stuur ons dan een bericht via de contactpagina en wij zorgen ervoor dat je de bevestiging opnieuw ontvangt.
Wanneer je je reservering voor Park+Fly wilt wijzigingen moet je je huidige reservering annuleren, tot 48 uur van te voren is dit gratis. Je kunt vervolgens een nieuwe reservering maken, het geld van de oude reservering ontvang je van ons retour. Let op; Je kunt met Park+Fly maximaal 22 aaneengesloten dagen parkeren.
Let op: Kijk altijd eerst of de door jou gekozen periode ook beschikbaar is, wij kunnen niet garanderen dat het mogelijk is om je reservering opnieuw te maken voor een langere periode.
In de bevestiging die je van ons hebt ontvangen staat een QR code voor de bus. Scan deze op de heen- én terugreis. Zo kun je met maximaal 5 personen gratis gebruik maken van de bus.
Kijk voor meer informatie en voor de looproute van de parkeergarage naar de bushalte op:
Hier vind je alle informatie die je nodig hebt om goed voorbereid op weg te gaan.
Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.