COVID-19 vragen
  • In onze parkeergarage nemen wij diverse maatregelen om onze klanten én medewerkers een hygiënische omgeving te bieden:

    • Je kunt bij Q-Park altijd contactloos betalen, ook bij de uitrit. 
    • Onze medewerkers in de parkeergarage gaan fysiek contact met klanten uit de weg en houden altijd 1,5m afstand.
    • Alle apparatuur wordt meerdere malen per dag gereinigd en gedesinfecteerd. 
    • Onze medewerkers in de garage wassen regelmatig hun handen en gebruiken handschoenen tijdens de werkzaamheden.

    Kijk voor meer informatie ook op deze pagina. 

  • Alle parkeergarages zijn gewoon geopend en bereikbaar. Wij adviseren je om, als je parkeert, contactloos in en uit te rijden.
  • Ja, je kunt tot 24u van te voren zelf je resevering annuleren via de e-mailbevestiging. Is je reservering binnen 24u? Neem dan even contact op met onze klantenservice!
  • Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@q-park.nl of via social media. Onze collega's zullen jou zo snel mogelijk helpen met een oplossing. 
  • Je kunt je abonnement gemakkelijk zelf opzeggen, na minimaal 3 maanden, via My Q-Park. Wil je over een tijdje weer gebruik maken van je abonnement? Bewaar je pasje dan goed, dan kunnen we je abonnement weer activeren op je huidige pas! Het is niet mogelijk om je abonnement tijdelijk te pauzeren. 
  • Heb je recentelijk een abonnement aangevraagd en is het abonnement nog niet ingegaan? Dan kunnen wij jou helpen om het abonnement later in te laten gaan. Neem dan even contact op met de klantenservice, zij helpen je verder.


Is je vraag nog niet beantwoord?

Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder. 

Contact opnemen

arrow
Online betaalmethoden
iDeal
MasterCard
Visa