Ja, je kunt tot 24u van te voren zelf je resevering annuleren via de e-mailbevestiging. Is je reservering binnen 24u? Neem dan even contact op met onze klantenservice!
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@q-park.nl of via social media. Onze collega's zullen jou zo snel mogelijk helpen met een oplossing.
Je kunt je abonnement gemakkelijk zelf opzeggen, na minimaal 3 maanden, via My Q-Park. Wil je over een tijdje weer gebruik maken van je abonnement? Bewaar je pasje dan goed, dan kunnen we je abonnement weer activeren op je huidige pas! Het is niet mogelijk om je abonnement tijdelijk te pauzeren.
Heb je recentelijk een abonnement aangevraagd en is het abonnement nog niet ingegaan? Dan kunnen wij jou helpen om het abonnement later in te laten gaan. Neem dan even contact op met de klantenservice, zij helpen je verder.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Q-Park.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, toestemming voor het gebruik van cookies. Bekijk onze privacy statement.
Details bekijken