Restituties

Dubbele afschrijving
 
Bijvoorbeeld: Ik heb met mijn bankpas/creditkaart betaald en zie dat het bedrag meermaals is afgeschreven Restitutie formulier >
   
Verkeerde prijs
 
Het uurtarief van de betaalautomaat was onjuist Restitutie formulier >
   
Geen korting
 
Ik had recht op korting middels een waardekaart of op P+R Bos & Lommer, maar deze is niet toegepast Restitutie formulier >
   
P+R reizigerskorting
 
Ik heb geparkeerd op het P+R terrein maar ik heb geen reizigerskorting ontvangen
Restitutie formulier >
   
Verloren kaart
 
Ik heb na het betalen van een verloren kaart mijn originele inrijticket gevonden Restitutie formulier >
   
Geen wisselgeld in de automaat
 
Ik heb geen wisselgeld ontvangen Restitutie formulier >
   
Reservering / Park + Fly  
Ik heb geen gebruik kunnen maken van mijn reservering of Park + Fly ticket of ik wil mijn aanvraag annuleren. Restitutie formulier >
   
Restitutie m.b.t. factuur  
Mijn Q-Park factuur is onjuist en ik wil hiervoor graag een restitutieverzoek indienen. In dit geval verwijzen wij u graag door naar ons contactformulier of kunt u telefonisch contact opnemen met onze medewerkers van Q-Park Customer Desk, bereikbaar tijdens werkdagen van 08.00 – 18.00 uur op telefoonnummer 088 32 95 100. Contactformulier >