Tevreden klanten, daar worden we blij van.
Als klantenservice medewerker lever je daar een belangrijke bijdrage aan onze klanttevredenheid, want je bent het eerste aanspreekpunt voor onze ruim 40 miljoen bezoekers per jaar. Je belangrijkste doel: klanten met een goed gevoel weer op weg helpen. Daarom doen we een beroep op je sociale vaardigheden, kennis en verantwoordelijkheidsgevoel. Kortom, een uitdagende functie, in een groeiende organisatie.
Bij Customer Services helpen we bezoekers die een vraag stellen via de intercom in parkeergarages in Nederland en België. Ook beantwoorden we reguliere klantvragen, die via telefoon, e-mail of social media binnenkomen.
Welke arbeidsvoorwaarden zijn er?
- Collectieve zorgverzekering
- Toeslag voor uren die je buiten kantoortijden werkt
Je kunt rekenen op een prettige werksfeer, waarin samenwerking, bevlogenheid en teamspirit voorop staan. Heb je ambitie? Mooi! Bij Q-Park zijn er tal van doorgroeimogelijkheden. Wil jij werken bij dé grootste parkeerorganisatie van Nederland? Bekijk dan nu onze vacatures
Bekijk onze vacatures