Parkeren Park Plaza Victoria Amsterdam

affiliate
Overnacht je in Park Plaza Victoria Amsterdam? Profiteer dan van deze parkeerdeal exclusief voor gasten van Park Plaza Victoria Amsterdam. Met een reservering ben je verzekerd van een parkeerplaats.

Hoe werkt het?

  • Stap 1
    Reserveer een parkeerplaats en vul je kenteken in
  • Stap 2
    Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail.
  • Stap 3
    De slagboom gaat automatisch open op basis van je kenteken.
  • Eerder inrijden is helaas niet mogelijk.
  • Het kan dat de bevestiging in de spambox terecht is gekomen. Mocht de bevestiging hier niet in staan, neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Je kunt hiervoor gemakkelijk een restitutieverzoek indienen bij onze klantenservice
  • Er is geen aparte ingang voor klanten met een reservering, maar er wordt altijd een plek voor je vrijgehouden. Dit kan echter wel betekenen dat je moet wachten voor je naar binnen kunt als er andere klanten voor je staan.
  • Het is niet mogelijk om hiervoor een aparte parkeerplaats te reserveren.
  • Het is mogelijk om langer te parkeren dan de eindtijd van je reservering, het systeem houdt namelijk bij hoe lang je binnen staat. Het extra bedrag dien je dan bij te betalen. Houd er wel rekening mee dat eventuele kortingen niet zitten inbegrepen in dit restbedrag, je betaalt namelijk het reguliere tarief van de betreffende Q-Park parkeergarage bij.
  • Je kunt online reserveren bij meer dan 100 Q-Park parkeergarages. Klik hier om alle parkeergarages te bekijken waar je kunt reserveren.
  • Je ontvangt een bevestigingsmail met de promotiecode voor de scooter. Zorg ervoor dat je op voorhand al de GO Sharing app download en een account aanmaakt. Het registratieproces bestaat uit de volgende stappen:

    1. Persoonsgegevens invullen
    2. Betaalmogelijkheid selecteren. Als je kiest voor Creditcard of PayPal hoef je geen registratiekosten te betalen. Kies je voor iDeal? Dan moet je eenmalig €1,99 betalen. Dit wordt omgezet in tegoed voor 7 rijminuten.
    3. Kenteken verifiëren. Maar verschillende foto's van je rijbewijs.
  • Klik in de GO Sharing app in het menu op "promotiecodes" en vul daar de code uit de Park+GO bevestigingsmail in. Met deze code kun je 30 minuten rijden. 
  • Niet in de Q-Park garage, maar iets daarbuiten. In de GO Sharing app kun je op de plattegrond precies alles scooters zien. Je herkent de scooters aan de groene kleur. 
  • Ja zeker! Na de 30 minuten zal het normale tarief van €0,29 per minuut ingaan. Indien je minder dan 30 minuten gereden hebt, blijft dit tegoed 30 dagen geldig in je account. 
  • De scooter kun je op dezelfde plek weer terugzetten. Op een andere plek mag ook binnen het lichtgroene gebied. Houd rekening met de regels en omgeving: blokkeer geen in- of uitgang of doorstroomgebieden en zet hem nergens tegenaan, maar stevig op zijn standaard. 
  • Nee, de code kan alleen gebruikt worden voor 1 account. Het is niet mogelijk om twee scooters te ontgrendelen met 1 account. De tweede persoon zal dan ook de app moeten downloaden en een account aanmaken.
  • Je kunt het kenteken wijzigen of de reservering annuleren via de link onderaan in je bevestigingsmail. 
  • Een reservering voor Park+Fly geldt voor maximaal 22 dagen. Wil je toch langer parkeren, dan is dit mogelijk tegen het reguliere tarief. Zodra je de parkeergarage wilt verlaten, betaal je de extra dagen bij. 
  • Annuleren van je Park+Fly boeking is mogelijk tot 1 uur voor de starttijd van je reservering. Je ontvangt dan het volledige bedrag retour. Annuleren kan via de link onderaan in de bevestigingsmail die je ontvangen hebt. Bijvoorbeeld: je hebt een boeking startend op 12 augustus 13:30 uur, dan kun je annuleren tot en met 12 augustus 12:29 uur. Ben je de reserveringsbevestiging kwijt? Stuur ons dan een bericht via de contactpagina en wij zorgen ervoor dat je de bevestiging opnieuw ontvangt.
  • In de bevestiging die je van ons hebt ontvangen staat een QR code voor de bus. Scan deze op de heen- én terugreis. Zo kun je met maximaal 5 personen gratis gebruik maken van de bus. 

    • Q-Park Spaarne Gasthuis (Schiphol) 
      Vanaf parkeergarage Q-Park Spaarne Gasthuis in Hoofddorp is het ongeveer een kwartier naar de vertrekhal van Schiphol. Je kunt met Park+Fly gratis gebruikmaken van Connexxion lijnbus 300, die dagelijks tussen 05:00 uur en 00:57 uur tot wel 10x per uur van en naar de luchthaven rijdt. De bus vertrekt direct naast de parkeergarage bij de halte ‘Spaarne Gasthuis’ en stopt bij de ingang van de vertrekhal. ‘s Nachts kun je gratis gebruikmaken van nachtbus N30. Deze rijdt 2x per uur, vanaf 01.00 uur tot 05.00 uur.

    • Q-Park Buitenplein (Schiphol)
      Vanaf parkeergarage Q-Park Buitenplein in Amstelveen is het ongeveer twintig minuten naar de vertrekhal van Schiphol. Je kunt met Park+Fly gratis gebruikmaken van Connexxion lijnbus 300, die dagelijks tussen 05:12 uur en 00:46 uur tot wel 10x per uur van en naar de luchthaven rijdt. Vanaf de parkeergarage is het 5 minuten lopen (500m) naar de bushalte ‘Amstelveen Busstation’. De bus is in 15 minuten op de luchthaven en stopt bij de ingang van de vertrekhal. 's Nachts kun je gratis gebruikmaken van nachtbus N30. Deze rijdt 2x per uur, vanaf 01:12 uur tot 04:42 uur.

  • Kijk voor meer informatie en voor de looproute van de parkeergarage naar de bushalte op Informatie parkeren Schiphol. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt om goed voorbereid op weg te gaan. 

  • Bij het inrijden is dit geen probleem. Gebeurd dit op de terugweg? Gebruik dan bij de uitrit de help-knop, dan helpt onze klantenservice je verder.
  • Dat is geen probleem. Je kunt je kenteken wijzigen tot een uur voor aankomst. Het kenteken kun je wijzigen door gebruik te maken van de link onderaan in je bevestigingsmail.
  • Wanneer je je reservering voor Park+Fly wilt wijzigingen moet je je huidige reservering annuleren, tot 48 uur van te voren is dit gratis. Je kunt vervolgens een nieuwe reservering maken, het geld van de oude reservering ontvang je van ons retour. Let op; Je kunt met Park+Fly maximaal 22 aaneengesloten dagen parkeren.

    Let op: Kijk altijd eerst of de door jou gekozen periode ook beschikbaar is, wij kunnen niet garanderen dat het mogelijk is om je reservering opnieuw te maken voor een langere periode.
  • Nadat je je reservering hebt gemaakt ontvang je een bevestigingsmail. In deze e-mail vind je een QR code. Met deze QR code kun je met HTM tram van én naar Scheveningen reizen.
  • Er wordt altijd een plek voor je vrijgehouden als je een reservering maakt. Dit is echter geen vaste plek, je mag dus parkeren waar je wilt!
  • Door het opgeven van je kenteken tijdens het reserveren wordt deze geregistreerd in ons systeem. Zodra je aankomt in de Q-Park parkeergarage herkent het systeem je kenteken dan ook direct en zal de slagboom voor je openen bij de in- en uitrit, je hoeft verder niets meer te doen.
  • Nadat je een reservering hebt gemaakt ontvang je een bevestigingsmail. In deze e-mail vind je een code waarmee je een HTM Fiets kunt huren. In de app kun je in de menubalk op het menu-item ‘Promos’ klikken. Vul de code uit de bevestigingsmail in en klik op betalen met tegoed. Zoek een fiets via de app, ontgrendel het slot en hup, fietsen maar! Je kunt de HTM fiets gebruiken om 1 uur heen te fietsen naar Scheveningen en 1 uur terug te fietsen. In de app kun je zien waar de dichtstbijzijnde fietsen staan. Meer weten over de HTM Fiets? Bezoek dan de website van HTM.
  • Heb je al gekeken in je spambox? Het kan zijn dat de bevestiging daar in terecht is gekomen. Mocht de bevestiging hier niet in staan, neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Ja, tot 24 uur voor aanvang van je reservering kun je kosteloos annuleren.
Andere vragen?
Je kunt ons elke dag bereiken tussen 09:00 en 17:00 via Facebook of Twitter
Vind ons op:
arrow
Online betaalmethoden
iDeal
MasterCard
Visa