Parkeren Apotheek Koert Galgenwaard

Parkeren Apotheek Koert Galgenwaard

Heb je een afspraak bij Apotheek Koert Galgenwaard? Dan kun je via deze pagina een gratis parkeerplek voor 1 uur reserveren. Bij Q-Park Galgenwaard West parkeer je op loopafstand: in een minuut wandel je naar Apotheek Koert Galgenwaard. Je kunt de hele dag inrijden, je 1 uur parkeertijd start pas wanneer je inrijdt. Als het parkeerterrein al volgeboekt is, kun je natuurlijk altijd in de parkeergarage Q-Park Galgenwaard parkeren.

Zo werkt het:

  1. Kies je aankomstdatum.
  2. Vul je je kenteken in en rond je reservering online af.
  3. Je plek is nu gereserveerd! Je ontvangt nog een bevestigingsmail.

Soepel & snel parkeren
Als je aan komt rijden, opent de slagboom vanzelf op het moment dat je kenteken herkend wordt. Hetzelfde gebeurt wanneer je vertrekt. Kom je met een andere auto? Geen probleem! Je kunt de QR-code gebruiken of het kenteken tot een dag voor aankomst wijzigen. Handig!

Herculesplein t.h.v. 357 3584 AA Utrecht
  • 1 uur gratis parkeren
  • Onbeperkt in- en uitrijden tijdens je reservering
  • Verzekerd van een parkeerplaats en niet meer langs de betaalautomaat
iDeal
Bancontact
MasterCard
Visa
affiliate
Bezoek je apotheek Koert Galgenwaard? Profiteer dan van deze parkeerdeal voor gasten van apotheek Koert Galgenwaard. Met een reservering ben je verzekerd van een parkeerplaats.
Q-Park Galgenwaard West
Q-Park Galgenwaard West
Location icon
Q-Park Galgenwaard West
Herculesplein t.h.v. 357
3584 AA Utrecht
Informatie
Parkeerplaatsen:
151
Doorrijhoogte:
3.00 meter

Hoe werkt het?

  • Stap 1
    Reserveer een parkeerplaats en vul je kenteken in
  • Stap 2
    Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail.
  • Stap 3
    De slagboom gaat automatisch open op basis van je kenteken.
  • Je kunt één uur voor aankomst dag kosteloos annuleren. In je bevestigingsmail staat een button waarmee je de reservering kunt annuleren. Het bedrag wordt dan automatisch op je rekening teruggestort. De datum en het tijdstip van een reservering kun je niet wijzigen.

     

     

  • Je kunt het kenteken tot één uur vóór de start van je reservering kosteloos wijzigen. In je bevestigingsmail staat een button waarmee je je kenteken wijzigt. De datum en het tijdstip van een reservering kun je niet wijzigen.

     

     

     

  • Wil je een reservering maken, maar je weet nog niet met welke auto of welk kenteken je gaat parkeren? Dan kun je bij het maken van de reservering voorlopig je eigen of een fictief kenteken invullen. Zodra je het juiste kenteken weet, kun je dit eenvoudig zelf, tot 1 uur voordat je de garage inrijdt, wijzigen via de button in de bevestigingsmail van je reservering. Je kan ook altijd de QR-code in je bevestigingsmail scannen bij de in- en uitrit om de slagboom te openen.

     

     

     

  • Je kunt hiervoor gemakkelijk een restitutieverzoek indienen door dit formulier in te vullen. Selecteer de optie Restitutie van een reservering. Restitutieverzoeken ouder dan 2 maanden worden niet in behandeling genomen.

  • Het kan dat de bevestiging in de spambox terecht is gekomen. Mocht de bevestiging hier niet in staan, neem dan contact op met onze klantenservice.
    1. Selecteer een parkeer faciliteit of een product en de datum dat je wilt parkeren
    2. Vul je gegevens in en rond de betaling af
    3. Je ontvangt een e-mailbevestiging met het overzicht van je reservering en een QR-code voor de toegangsdeur 

    Hoe werkt het in- en uitrijden?

    Door het opgeven van je kenteken tijdens het reserveren wordt deze geregistreerd in ons systeem. Zodra je aankomt in de Q-Park parkeergarage herkent het systeem je kenteken en zal de slagboom voor je openen bij de in- en uitrit, je hoeft verder niets meer te doen. Met de QR-code open je de toegangsdeur naar de garage. 

  • Heb je een dagkaart (24 uur) gereserveerd? Dan gaat de parkeertijd in op het moment van inrijden. Heb je een reservering gemaakt waarbij je zelf de begin- en eindtijd van je reservering hebt bepaalt? Dan kun je 2 uur vóór de start van je reservering inrijden op basis van je kenteken.

    Ben je dus eerder ingereden of langer gebleven? Geen probleem! Je hoeft niet meer langs de betaalautomaat. De slagboom gaat gewoon open en wij schrijven de extra geparkeerde tijd (voor of na je gereserveerde tijdsslot) tegen het op dat moment geldende parkeertarief automatisch van je rekening af. 

  • Met je reservering kun je meerdere keren in- en uitrijden binnen de tijd die je gereserveerd hebt. Hier is geen maximum aan verbonden. 
  • Nee, het is niet mogelijk om hiervoor een aparte parkeerplaats te reserveren.
  • Een reservering voor Park+Fly geldt voor maximaal 22 dagen. Wil je toch langer parkeren, dan is dit mogelijk tegen het op dat moment geldend tarief. Zodra je de parkeergarage wilt verlaten, gaat de slagboom automatisch open en wordt de extra parkeertijd afgeschreven van je rekening. 
  • In de e-mail bevestiging die je van ons ontvangt, staat een QR code voor de bus. Scan deze op de heen- én terugreis. Zo kun je met maximaal 5 personen gratis gebruik maken van de bus. In deze e-mail bevestiging vind je kaartje met de route naar de bushalte. Op onze website kun je ook de route en buslijnen vinden. De actuele dienstregeling kun je checken op de website van de vervoerder (Connexxion of Hermes/Bravo). 

     

  • Is je vlucht vertraagd en wil je langer parkeren dan vooraf gepland? Dat kan! Wij schrijven de extra parkeertijd automatisch van je rekening af tegen het op dat moment geldend tarief. De slagboom opent automatisch bij het uitrijden en je hoeft hiervoor geen nieuwe reservering te maken. 

    Wanneer je vooraf de tijden van je Park+Fly reservering wilt wijzigen, moet je je huidige reservering annuleren, tot 1 uur van tevoren is dit gratis. Je kunt vervolgens een nieuwe reservering maken, het geld van de oude reservering ontvang je van ons retour. Let op: kijk altijd eerst of de door jou gekozen periode ook beschikbaar is, wij kunnen niet garanderen dat het mogelijk is om je reservering opnieuw te maken voor een langere periode.

  • Via www.park-beach.nl kun je een reservering maken voor Park+Beach. Het is niet meer mogelijk om te reserveren via de Q-Park website. Antwoorden op veelgestelde vragen lees je hier. 
    • Heb je geparkeerd bij Q-Park CS New Babylon? Loop dan vanuit de parkeergarage naar de stationshal van station Den Haag Centraal. De tramhalte ligt aan de Rijnstraat aan de andere kant van de stationshal. Tram 9 rijdt iedere 10 minuten. Binnen 15 minuten ben je in Scheveningen. Stap uit bij halte Kurhaus of Zwarte Pad.  
    • Heb je geparkeerd bij Q-Park Malieveld? Loop dan vanuit de parkeergarage naar de halte Malieveld. De tramhalte ligt direct tegenover de parkeergarage. Tram 9 rijdt iedere 10 minuten. Binnen 15 minuten ben je in Scheveningen. Stap uit bij halte Kurhaus of Zwarte Pad.
  • De voetgangersdeur naar de parkeergarage open je met een QR code. De link naar de QR code vind je in de bevestigingsmail die je ontvangt bij je reservering. Klik op de link om de QR code te zien. Om de code offline te kunnen gebruiken, kun je een screenshot van de code maken en deze gebruiken om de garage binnen te komen.
  • In de e-mail bevestiging die je van ons ontvangt vind je kaartje met de route naar de bus- of tramhalte. Op onze website kun je ook de route ov-verbindingen met opstapplaatsen vinden. De actuele dienstregeling kun je checken op de website van de vervoerder (RET of GVB). 
  • Een reservering voor Park+Cruise geldt voor maximaal 22 dagen. Wil je toch langer parkeren, dan is dit mogelijk tegen het op dat moment geldend tarief. Zodra je de parkeergarage wilt verlaten, gaat de slagboom automatisch open en wordt de extra parkeertijd afgeschreven van je rekening. 
  • Je kunt langer parkeren dan de gereserveerde eindperiode. Wij schrijven de extra parkeertijd automatisch van je rekening af tegen het op dat moment geldend tarief. De slagboom opent automatisch bij het uitrijden en je hoeft hiervoor geen nieuwe reservering te maken. Wanneer je vooraf de tijden van je Park+Cruise reservering wilt wijzigen, moet je je huidige reservering annuleren, tot 1 uur van tevoren is dit gratis. Je kunt vervolgens een nieuwe reservering maken, het geld van de oude reservering ontvang je van ons retour.

    Let op: kijk altijd eerst of de door jou gekozen periode ook beschikbaar is, wij kunnen niet garanderen dat het mogelijk is om je reservering opnieuw te maken voor een langere periode.

Andere vragen?
Vul dan het contactformulier in
Vind ons op:
arrow
Online betaalmethoden
iDeal
Bancontact
MasterCard
Visa