Fleet Management Portal

Je parkeerzaken wil je goed en snel regelen. Daar hebben wij iets voor bedacht: de Fleet Management Portal. Met dit digitale platform kan je eenvoudig parkeerrechten inzien, uitdelen en intrekken. Alles op één plek, altijd overzicht.

Regel je parkeerzaken met de Fleet Management Portal.

Voorlopig alleen in Eindhoven.

 Je parkeerzaken wil je goed en snel regelen. Daar hebben wij iets voor bedacht: de Fleet Management Portal. Met dit digitale platform kan je eenvoudig parkeerrechten inzien, uitdelen en intrekken. Alles op één plek, altijd overzicht.

Ook de parkeerpassen worden volledig digitaal. De abonnementen van je collega’s worden overgezet naar de nieuwe Q-Park app en inrijden kan voortaan met kentekenherkenning. Parkeren wordt zo nog makkelijker


Je parkeerzaken snel en goed geregeld

  • Overzicht van alle parkeerrechten
  • Pas parkeerrechten eenvoudig aan
  • Geen pasjes meer nodig dankzij kentekenherkenning

Via het speciale Q-Park Fleet Team en de Accountmanagers wordt jij geïformeerd over de Fleet Portal. Je ontvangt inloggegevens, een demo, een handleiding en een informatie kit om je collega's te informeren. 

Vragen?
Neem contact op met ons Fleet Team via fleetmanagement@q-park.com. Zij staan altijd voor je klaar. 
Of bel naar onze klantenservice via 088-3295100 en vraag naar het Fleet Team. 


Veel gestelde vragen

  • Hoe kom ik aan een account?
    Het Q-Park Fleet Team neemt contact met je op om je wegwijs te maken in de portal en om je toegang te geven tot de portal. 

  • Kan ik ergens teruglezen hoe de portal werkt?
    Zeker, we hebben een uitgebreide instructie gemaakt. Die vind je hier. 

  • Met welk e-mailadres moet ik een FM account aanmaken?
    Wij adviseren om een account aan te maken op bijvoorbeeld een afdelingsadres en geen persoonlijk adres. Wij zullen je hier op tijd naar vragen. Maar zonder tegenbericht maken wij een account aan op naam van de contactpersoon. 

  • We hebben meerdere klantnummers, krijgen wij 1 portal per klantnummer of wordt dit gekoppeld in 1 portal.
    Op dit moment wordt er 1 portal gegenereerd per klantnummer. In de eerste lancering is het koppelen nog niet mogelijk, dat wordt later mogelijk. 
     Je kunt er wel voor kiezen om klantnummers te bundelen, zo heb je vanaf het begin één portal. 

  • Wat is een parkeerrecht?
    Een parkeerrecht is eigenlijk een digitale SmartCard. Het "recht" om te parkeren in een garage. 

  • Hoe deel ik het parkeerrecht uit?
    In de Fleet Management Portal voer je het e-mailadres in van de gebruiker die je wilt toe voegen. De gebruiker ontvangt een uitnodiging, download de Q-Park app en voert een kenteken in.Je ziet nooit een gekoppeld kenteken terug in de portal. 

  • Kan ik aan een gebruiker meerdere locaties koppelen?
    Ja dat is mogelijk. De gebruiker krijgt dan in de app een overzicht van al zijn abonnementen, dit kan dus op hetzelfde e-mailadres.
  • Wat moet ik met onze SmartCards doen?
    De SmartCards die alleen een abonnement product bevatten kun je weggooien. SmartCards waar een KPK product op gekoppeld is blijven tijdelijk in gebruik. 

  • Moet ik nu alles zelf via de FMP regelen? En wat kan ik allemaal doen hiermee?
    Je hoeft alleen de gebruikers eenmalig uit te nodigen om gebruik te kunnen maken van het abonnementWanneer een medewerker uit dienst gaat trek je het parkeerrecht weer in en nodig je een nieuwe medewerker uit. Verder kun, en hoef, je in de FMP niks zelf doen. 


arrow
Online betaalmethoden
iDeal
MasterCard
Visa