Q-Park B.V. neemt alle aandelen van P1 over

17 september 2019 - Q-Park BV heeft alle aandelen overgenomen van P1, een Nederlands familiebedrijf dat parkeerfaciliteiten exploiteert en beheert...

Q-Park B.V. neemt alle aandelen van P1 over

Q-Park BV heeft alle aandelen overgenomen van P1, een Nederlands familiebedrijf dat parkeerfaciliteiten exploiteert en beheert. De overname is geheel in lijn met Q-Park's strategie om zijn portfolio uit te breiden en om zijn positie in Nederlandse steden als Eindhoven, Utrecht, Den Haag en Amsterdam te versterken.

"We zijn blij dat we een parkeerbedrijf hebben gevonden dat qua visie en kwaliteitsprofiel goed bij ons past. Met zijn omvang, actieve investeringsplannen en digitale innovaties zal Q-Park de parkeerervaring van zijn klanten in Nederland naar een geheel nieuw niveau tillen", aldus Vladan Jankovic, Managing Director P1.

Frank De Moor, CEO van Q-Park, ziet de overname als "een geweldige kans om onze diensten op de Nederlandse markt te optimaliseren en om samen met publieke en private belanghebbenden slimme mobiliteitsoplossingen te creëren die Nederlandse steden toegankelijk, leefbaar en economisch rendabel houden."

Over P1

P1 is een Nederlands parkeerbedrijf dat bekendstaat om zijn on- en off-street parkeerdiensten. Het biedt gemeenten een breed scala aan parkeergerelateerde diensten, waarbij zowel de belangen van bezoekers als van de eigenaren van parkeerfaciliteiten worden behartigd. P1 biedt klantvriendelijke on- en off-street parkeeroplossingen op circa tachtig locaties in Nederland.

Neem voor meer informatie contact op met:

Vladan Jankovic
Managing Director
v.jankovic@p1.nl

Q-Park BV
Sacha Oerlemans
sacha.oerlemans@q-park.com

• 53 nieuwe elektrische laadpalen in Q-Park Mahler
    | 14 juni 2021 - Per vandaag neemt Q-Park 53 nieuwe elektrische laadpalen in gebruik in Q-Park Mahler. Het totaal in deze Amsterdamse parkeergarage komt daarmee op 80 stuks. Het is daarmee het grootste laadpark van Q-Park in Nederland.
  • Opening Q-Park Arsenaal
    | 30 april 2021 - Morgen, 1 mei, opent de nieuwe parkeergarage Q-Park Arsenaal in Venlo-Oost. De vier-laags parkeerlocatie betekent dat er 260 parkeerplaatsen beschikbaar zijn gekomen
  • Samenwerking Q-Park en INretail voor veilig winkelbezoek
    | 28 april 2021 - INretail en Q-Park gaan samenwerken en veilig winkelen vanaf 28 april zo effectief mogelijk organiseren met extra aantrekkelijke parkeertarieven in de daluren