Haags visitekaartje Q-Park Spui geopend

Q-Park Spui heeft haar poorten geopend. De uitgebreid gerenoveerde parkeergarage is onder het onlangs geopende Amare gevestigd en sluit qua beleving en uitstraling volledig aan bij dit Haagse huis voor cultuur, educatie, events en ontmoeting.

Haags visitekaartje Q-Park Spui geopend

Amare is onder andere de thuisbasis voor het Zuiderstrandtheater, het Koninklijk Conservatorium, het Nederlands Dans Theater en het Residentie Orkest. Het bijzondere gebouw is een visitekaartje voor de gemeente Den Haag en de parkeergarage mag dan natuurlijk niet achterblijven.

“De parkeergarage is vijf jaar gesloten geweest”, legt Fred Wilkes, directeur Business Development Q-Park Nederland uit. “De locatie is nu onder het Q-Park merk gebracht, waarbij we met een uitgebreide renovatie – ‘vernieuwbouw’ is eigenlijk een beter woord – fors geïnvesteerd hebben in de kwaliteit en uitstraling ervan. Het is echt een hele fraaie parkeergarage geworden.”

In Q-Park Spui zijn 206 parkeerplaatsen, waarvan drie voor minder-validen. Ook zijn er tien laadpalen voor het opladen van elektrische auto’s. Als het Danstheater-deel van Amare wordt opgeleverd, komt nog een laatste deel van de parkeergarage beschikbaar met nog eens 50 parkeerplaatsen. Ook wordt er nog gewerkt aan een inrit en voetgangersingang aan het Spui, waardoor de parkeergarage nog makkelijker bereikbaar is voor parkeerders.

Q-Park Spui is de veertiende parkeergarage van Q-Park in Den Haag. De garage is 24/7 geopend en parkeren kan al vanaf €1,50 per 18 minuten, met een maximaal dagtarief van 32 euro. Voor frequente bezoekers en andere belanghebbenden zijn er aantrekkelijke abonnementen verkrijgbaar via onze website

Inrit parkeergarage Q-Park Spui

• Altera verlengt overeenkomst met Q-Park op Sint Jorisplein in Amersfoort
    | Vastgoedbelegger Altera Vastgoed N.V. (verder: Altera) heeft onlangs de overeenkomst met Q-Park voor de parkeergarage onder het Sint Jorisplein in Amersfoort langdurig verlengd.
  • Nu ook straatparkeren met de Q-Park app
    | Met de Q-Park app kan al in meer dan 140 Q-Park parkeergarages makkelijk op kenteken geparkeerd worden. Nu kun je met dezelfde app ook op straat parkeren in heel Nederland. Betalen gebeurt automatisch achteraf, waardoor de betaalautomaat overgeslagen wordt.
  • Verbindingsroute door Q-Park Zuidplein officieel geopend
    | Op donderdag 1 september is officieel de nieuwe verbinding bij het Zuidplein in Rotterdam-Zuid geopend. Q-Park heeft als mobiliteitspartner een actieve rol gespeeld bij het ontwerpen en het realiseren van deze verbinding.
Bancontact