Q-Park verlengt contract met Clear Channel Nederland

16 april 2019 -Q-Park verlengt na 15 jaar samenwerking het contract met Clear Channel Nederland....

Q-Park verlengt contract met Clear Channel Nederland

Q-Park heeft het contract met Clear Channel Nederland na een samenwerking van 15 jaar opnieuw verlengd. Het nieuwe contract heeft een looptijd van 3 jaar en gaat per direct in. Clear Channel exploiteert op dit moment 569 Parkingboards (waarvan 554 analoog en 15 digitaal), verdeeld over circa 100 Q-Park parkeergarages.

De samenwerking met Q-Park Nederland biedt Clear Channel Nederland de mogelijkheid om het parking netwerk de komende jaren nog beter op de kaart te zetten. Onderdeel van de samenwerking is een uitbreiding van het digitale netwerk in Q-Park garages naar minimaal 50 digitale schermen. “Q-Park verwelkomt jaarlijks meer dan 40 miljoen bezoekers verdeeld over honderden parkeergarages en parkeerterreinen in Nederland. Voor onze klanten zijn dit perfecte locaties om hun doelgroep te bereiken. Wij zijn daarom erg blij dat we de samenwerking met Q-Park Nederland opnieuw hebben verlengd.”, aldus Raymond van Kasterop, Commercial Director bij Clear Channel Nederland.

“De samenwerking met Clear Channel Nederland biedt ons niet alleen extra inkomsten, het draagt ook bij aan een kwalitatieve parkeerbeleving. Dankzij het netwerk van Clear Channel Nederland zijn wij in staat hoogwaardige adverteerders aan ons te verbinden”, aldus Mariëlle Velthoven, Head of Sales & Marketing bij Q-Park-Nederland.

• 53 nieuwe elektrische laadpalen in Q-Park Mahler
    | 14 juni 2021 - Per vandaag neemt Q-Park 53 nieuwe elektrische laadpalen in gebruik in Q-Park Mahler. Het totaal in deze Amsterdamse parkeergarage komt daarmee op 80 stuks. Het is daarmee het grootste laadpark van Q-Park in Nederland.
  • Opening Q-Park Arsenaal
    | 30 april 2021 - Morgen, 1 mei, opent de nieuwe parkeergarage Q-Park Arsenaal in Venlo-Oost. De vier-laags parkeerlocatie betekent dat er 260 parkeerplaatsen beschikbaar zijn gekomen
  • Samenwerking Q-Park en INretail voor veilig winkelbezoek
    | 28 april 2021 - INretail en Q-Park gaan samenwerken en veilig winkelen vanaf 28 april zo effectief mogelijk organiseren met extra aantrekkelijke parkeertarieven in de daluren