Q-Park verlengt contract met Clear Channel Nederland

16 april 2019 -Q-Park verlengt na 15 jaar samenwerking het contract met Clear Channel Nederland....

Q-Park verlengt contract met Clear Channel Nederland

Q-Park heeft het contract met Clear Channel Nederland na een samenwerking van 15 jaar opnieuw verlengd. Het nieuwe contract heeft een looptijd van 3 jaar en gaat per direct in. Clear Channel exploiteert op dit moment 569 Parkingboards (waarvan 554 analoog en 15 digitaal), verdeeld over circa 100 Q-Park parkeergarages.

De samenwerking met Q-Park Nederland biedt Clear Channel Nederland de mogelijkheid om het parking netwerk de komende jaren nog beter op de kaart te zetten. Onderdeel van de samenwerking is een uitbreiding van het digitale netwerk in Q-Park garages naar minimaal 50 digitale schermen. “Q-Park verwelkomt jaarlijks meer dan 40 miljoen bezoekers verdeeld over honderden parkeergarages en parkeerterreinen in Nederland. Voor onze klanten zijn dit perfecte locaties om hun doelgroep te bereiken. Wij zijn daarom erg blij dat we de samenwerking met Q-Park Nederland opnieuw hebben verlengd.”, aldus Raymond van Kasterop, Commercial Director bij Clear Channel Nederland.

“De samenwerking met Clear Channel Nederland biedt ons niet alleen extra inkomsten, het draagt ook bij aan een kwalitatieve parkeerbeleving. Dankzij het netwerk van Clear Channel Nederland zijn wij in staat hoogwaardige adverteerders aan ons te verbinden”, aldus Mariëlle Velthoven, Head of Sales & Marketing bij Q-Park-Nederland.

• Mobiliteit blijft in beweging in 2021
    | 4 februari 2021 - In 2021 is het zeker nog geen ‘business as usual’. Met Fred Wilkes, directeur Business Development van Q-Park Nederland, blikken we vooruit. “De automobiliteit zal niet dalen.”
  • Uitbreiding Winkelcentrum Zuidplein
    | 22 januari 2021 - Winkelcentrum Zuidplein breidt uit met 5.000 vierkante meter.
  • Michiel Tenge, Algemeen directeur Q-Park Nederland, blikt terug op 2020
    | 30 december 2020 - Het jaar 2020 ligt weer bijna achter ons. Onder moeilijke omstandigheden hebben we bij Q-Park en P1 veel kunnen bereiken in dit jaar.