Q-Park verlengt contract met Clear Channel Nederland

16 april 2019 -Q-Park verlengt na 15 jaar samenwerking het contract met Clear Channel Nederland....

Q-Park verlengt contract met Clear Channel Nederland

Q-Park heeft het contract met Clear Channel Nederland na een samenwerking van 15 jaar opnieuw verlengd. Het nieuwe contract heeft een looptijd van 3 jaar en gaat per direct in. Clear Channel exploiteert op dit moment 569 Parkingboards (waarvan 554 analoog en 15 digitaal), verdeeld over circa 100 Q-Park parkeergarages.

De samenwerking met Q-Park Nederland biedt Clear Channel Nederland de mogelijkheid om het parking netwerk de komende jaren nog beter op de kaart te zetten. Onderdeel van de samenwerking is een uitbreiding van het digitale netwerk in Q-Park garages naar minimaal 50 digitale schermen. “Q-Park verwelkomt jaarlijks meer dan 40 miljoen bezoekers verdeeld over honderden parkeergarages en parkeerterreinen in Nederland. Voor onze klanten zijn dit perfecte locaties om hun doelgroep te bereiken. Wij zijn daarom erg blij dat we de samenwerking met Q-Park Nederland opnieuw hebben verlengd.”, aldus Raymond van Kasterop, Commercial Director bij Clear Channel Nederland.

“De samenwerking met Clear Channel Nederland biedt ons niet alleen extra inkomsten, het draagt ook bij aan een kwalitatieve parkeerbeleving. Dankzij het netwerk van Clear Channel Nederland zijn wij in staat hoogwaardige adverteerders aan ons te verbinden”, aldus Mariëlle Velthoven, Head of Sales & Marketing bij Q-Park-Nederland.

• INretail en Q-Park zetten in op spreiding winkelend publiek
    | 3 december 2020 - INretail en Q-Park gaan samenwerken om winkelen in de decembermaand zo veilig mogelijk te laten verlopen.
  • Q-Park laat Groningse parkeergarage Ossenmarkt 10 centimeter zakken
    | 9 november 2020 - Deze week haalt Q-Park 10 centimeter onder de draagkolommen van parkeergarage Q-Park Ossenmarkt uit. Daarmee komt de parkeervoorziening ruwweg weer op dezelfde hoogte als waarop het bij de opening in 1999 lag.
  • Q-Park opent duurzame parkeergarage Blok van Gendt
    | 5 november 2020 - Q-Park opent zijn zesde parkeergarage in Venlo. Q-Park Blok van Gendt is een nieuwe, duurzame parkeergarage met 200 parkeerplaatsen.